Barion Pixel

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK – LOVARA.HU

A https://lovara.hu  honlap használatával Ön mint vásárló kijelenti, hogy megismerte és elfogadja az alábbi Általános Szerződési Feltételeket, amelyeket a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) 6:77–6:85. § szabályai alapján hoztunk létre.
Kérjük, a honlap szolgáltatásait kizárólag akkor vegye igénybe, ha annak minden pontjával egyetért és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Az ÁSZF kizárólag elektronikus úton kerül megkötésre, és távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltető adatai

Cégnév: Szeli-Bognár Nóra Egyéni Vállalkozó
Székhely: 6800 Hódmezővásárhely, Barázda utca 15.
Adószám: 91141697-1-26
Nyilvántartási szám: 60542195
Kapcsolattartó e-mail: nori@lovara.hu
Telefonszám: +36 20 378 2648
Számlaszám: 10700158-57872292-51100005
Szerződés nyelve: magyar

Tárhelyszolgáltató:
Cégnév: RackForest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Weboldal: rackforest.hu
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 11. 5.em B05001.
Telefon: +36 1 2110044
E-mail: info@rackforest.hu

A továbbiakban: Üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre

2.1. Fizikai termékek

A Lovara márkához kapcsolódó fizikai önismereti és élménycoaching eszközök:

  • Lovara kártyacsomag
  • Lovara Élménydoboz (pl. munkafüzet, kártyacsomag, doTERRA illóolaj, napló, programfüzet)
  • Munkafüzetek, naplók, programfüzetek
  • Egyéb kiegészítők

A termékek adatlapján szereplő képek illusztrációk lehetnek, a valóságtól eltérhetnek.

Árazás:
Az Üzemeltető alanyi adómentes, ezért a honlapon feltüntetett árak ÁFÁ-t nem tartalmaznak.

2.2. Digitális termékek

  • Hanganyagok, meditációk
  • Online workshopok felvételei
  • Letölthető önismereti tartalmak

A digitális tartalmak nem tárgyi adathordozón kerülnek átadásra.
A digitális termékek árai szintén ÁFA-mentesek az Üzemeltető alanyi adómentessége miatt.

2.3. Szolgáltatások

  • Élménycoaching (egyéni és csoportos)
  • Online workshopok
  • Lovara Partnerprogram (szakmai képzés, brandhasználati jogosultság, eszköztár)

A Lovara Partnerprogram nem automatikusan megújuló előfizetés.

Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a termékek és szolgáltatások körét bővítse.

3. Rendelés menete és alapinformációk

A termékek kizárólag online, a webáruházon keresztül rendelhetők.

Minden feltüntetett ár forintban értendő, ÁFA-mentes (alanyi adómentes tevékenység).

Hibás ár feltüntetése

Hibás ár esetén az Üzemeltető nem köteles a hibás áron teljesíteni, és jogosult felajánlani a valós áron történő vásárlást. A vásárló ezt elutasíthatja, és elállhat a rendeléstől.

Rendelés lépései

  1. Kosárba helyezés
    A „Kosárba teszem” gombbal teheti kosárba a kívánt terméket.
  2. Kosár ellenőrzése
    Mennyiség módosítása, szállítási mód, fizetési mód kiválasztása.
  3. Megrendelés elküldése
    A rendszer automatikus visszaigazolást küld e-mailben.
    Ha ez nem érkezik meg, a rendelés nem minősül elfogadottnak.
  4. Megrendelés feldolgozása és végleges visszaigazolás
    A „Megrendelés lezárva” e-mail kiküldése után jön létre a szerződés, és ekkor indul a teljesítés (szállítás / hozzáférés biztosítása).

4. Megrendelések feldolgozása

  • Munkanapokon 9:00–17:00 között történik.
  • Munkaidőn kívüli rendelés a következő munkanapon kerül feldolgozásra.
  • Raktáron lévő termék: várható szállítás 1–4 munkanap.
  • Raktáron kívüli termék: 2–3 hét beszerzési idő.
  • Digitális termékek: sikeres fizetés után jellemzően azonnal elérhetővé válnak.

5. Fizetési módok

A Lovara webshopban az alábbi fizetési módok érhetők el:

  • Barion bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • Banki átutalás (a visszaigazoló e-mailben megadott adatok alapján)

A fizetendő végösszeg minden esetben az ÁFA-mentes termék- és szállítási díj összege.

6. Szállítás

6.1. Szállítási módok

  • GLS futárszolgálat – házhoz szállítás
  • GLS csomagpont
  • GLS csomagautomata
  • Packeta csomagpont / csomagautomata

A mindenkori szállítási díjakat a webshop a rendelés véglegesítése előtt egyértelműen feltünteti.

6.2. Személyes átvétel

Személyes átvételre is van lehetőség előzetes egyeztetés alapján, az Üzemeltetővel egyeztetett helyen és időpontban.

6.3. Át nem vett csomagok

Az át nem vett, és a futárszolgálat által visszaszállított csomagok esetén a szállítás és visszaszállítás költségét az Üzemeltető jogosult a vásárlóra terhelni.
Újraküldés kizárólag előre történő fizetéssel lehetséges.

7. A Lovara Partnerprogramra és egyéb online szolgáltatásokra vonatkozó szabályok

7.1. A szolgáltatás megrendelése

A Lovara Partnerprogram és más online szolgáltatások a webshopon keresztül rendelhetők meg.
A Partnerprogram nem automatikusan megújuló előfizetés, a részvétel egy meghatározott időszakra szól.

7.2. Jogosultság

  • Legalább 18 éves természetes személy jogosult a szolgáltatást igénybe venni.
  • Egy felhasználó egy hozzáférést használhat, a jogosultság nem adható át harmadik személynek.

7.3. Digitális tartalmak használata

A felhasználó nem jogosult:

  • a videók, hanganyagok, anyagok bármilyen rögzítésére, másolására,
  • azok megosztására, továbbadására,
  • nyilvánosságra hozatalára, értékesítésére.

7.4. Lemondás

Mivel a Partnerprogram nem automatikusan megújuló előfizetés, a részvétel díja egy adott programidőszakra vonatkozik.
A már kifizetett részvételi díj visszatérítésére – eltérő, írásban vállalt Üzemeltetői nyilatkozat hiányában – nincs lehetőség.

8. Elállási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztót elállási jog illeti meg fizikai termék vásárlása esetén, azaz a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállás joga nem illeti meg a céges vásárlókat (vállalkozásokat).

A fogyasztó elállási jogát az Elállási nyilatkozat kitöltésével, majd annak a szolgáltató részére e-mailen történő megküldésével, vagy az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával gyakorolhatja.

A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet melléklete szerinti elállási nyilatkozatot ide kattintva tudja letölteni:
https://lovara.hu/wp-content/uploads/2025/12/Elallasi-nyilatkozat-minta.docx

Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie az áru átvételétől számított 14 napon belül.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. 

Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében legkésőbb 7 munkanapon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is (amennyiben azt nem a Szolgáltató vállalta).

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.
A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére. 

Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt. 

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1400045.kor

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083&from=ES

Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.

Elállási jog nem illeti meg a fogyasztót:

  • szolgáltatás esetén, ha a teljesítést a fogyasztó kifejezett kérésére azonnal megkezdjük és azt maradéktalanul teljesítettük,
  • nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom esetén, ha a fogyasztó kifejezetten kérte az azonnali teljesítést, és tudomásul vette, hogy ezzel elveszíti elállási jogát,
  • egyedi kérésre, egyedi igény szerint készített termékek esetén.

Digitális termék esetén, ha a fogyasztó a letöltést / hozzáférést már megkezdte, az elállási jogát elveszíti.

9. Jótállás

Fizikai termékek esetén – ha az adott termékre a jogszabály jótállási kötelezettséget ír elő – a vonatkozó kormányrendelet és a Ptk. szabályai irányadók.
Digitális tartalmakra és szolgáltatásokra klasszikus jótállás nem értelmezhető.

A Szolgáltató nem forgalmaz olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, így jótállási kötelezettsége nem áll fenn.

10. Kellékszavatosság

A fogyasztót a Ptk. 6:159–6:167. §-ai alapján kellékszavatossági jog illeti meg hibás teljesítés esetén a fizikai termékeknél.

11. Panaszkezelés

A webáruház célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az alábbi elérhetőségeken közölheti:

E-mail: nori@lovara.hu
Telefon: +36 20 378 2648

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. 

Az írásbeli panaszt a Szolgáltatátó 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint.

A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz: https://nkfh.gov.hu/

Jogvita esetén a fogyasztó igénybe veheti a lakóhelye szerint illetékes békéltető testület eljárását: https://bekeltetes.hu/udvozlo

Csongrád-Csanád vármegye békéltető testülete: Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület https://www.bekeltetes-csongrad.hu/
Személyes ügyfélfogadásra a Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület székhelyén, a 6721 Szeged, Párizsi körút 8-12.  szám alatt kerül sor, hétfőn és szerdán 9-11 óráig.
Telefonos elérhetőségünk: +36-62/549-392 (csak kedd és csütörtöki napokon 9-12 óra között!)
Panasz benyújtása: bekelteto.testulet@cskik.hu vagy https://www.bekeltetes-csongrad.hu/eljaras-inditasa/

Az Európai Unió online vitarendezési platformja ide kattintva érhető el:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

12. Egyéb rendelkezések

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben irányadók:

  • a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény),
  • a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet,
  • a vonatkozó fogyasztóvédelmi és egyéb hatályos jogszabályok.

A Lovara.hu teljes tartalma szerzői jogi védelem alatt áll. Tilos a weboldalon megjelenő tartalom (szöveg, kép, hanganyag, videó, módszertan) egészének vagy részének Üzemeltetői engedély nélküli másolása, terjesztése, publikálása.

Az Üzemeltető fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására; a módosításról a vásárlókat előzetesen tájékoztatja a honlapon.

2025.12.04.